بهــــــار
باز می آید پرستو نغمه خوان باز می سازد در اینجا آشیان
"نو بهار است در آن کوش که خوش دل باشی"




باز می آید پرستو نغمه خوان باز می سازد در اینجا آشیان
"نو بهار است در آن کوش که خوش دل باشی"





معلمان نشسته از راست: ۱-محمد رضا موحد نژاد۲-علیرضا حسن پور. ایستاده از راست:۱- الماس حقیقی۲- حمید عرب زاده۳- نمی شناسم.
دانش آموزان نشسته از راست: ا-کلاس دوم حمید رستگاری۲-مهدی خیراتی۳-عباداله رستمی(حسین)۴-یونس خورشیدسوار۵-حمید اسمعیلی۶-هوشنگ بهزادی۷-غیب اله محمدی۷-مرحوم خوشبخت لطیف۸-داود رهام۹-ناشناس۱۰ناشناس
ردیف دوم ایستاده از راست:۱-مرحوم مراد کرمی۲-عباداله رستمی(عباس)۳-اصغر جوکار۴- مرحوم جلال اسمعیلی۵-ناشناس۶-بهروز مرادی۷-عبدالحسین درویش بیگی۹-ناشناس۱۰-صفدر حسین پور۱۱-ناشناس۱۲-ناشناس۱۳-اسماعیل چترنور
پشت سر بهروز مرادی:امید مرادی-داریوش مرادی-اکبر قاسم مهرابی
ایستاده ردیف آخر از چپ۱- داود گارگر ۲- محمد اسمعیلی(باقر)
جلو داود کارگر - کاظم جوکار
ایستاده از راست ردیف آخر: ۱-محمد مرادی۲-بیژن مرادی۳-عبدالرضا روینده۴-ناشناس-۵-ناشناس۶-غلام غلامی
بقیه ی افراد ناشناس هستند، اگر کسی عکس خودش را می شناسد برایم در قسمت تماس با ما یا نظر بدهید یا از طریق ایمیل ارسال نماید.
اصل این عکس متعلق است به آقای حمید اسمعیلی دانش آموز کلاس دوم آن روزها ، که عکس را ۲۹ سال نگهدای نموده است.

اصل این عکس متعلق است به آقای عباداله رستمی(حسین)دانش آموز کلاس دوم آن روزها ، که عکس را ۲۹ سال نگهدای نموده است.

اصل این عکس متعلق است به آقای عبدالمطلب صفری دانش آموز کلاس سوم آن روزها ، که عکس را ۲۹ سال نگهدای نموده است.
در محل ریزش آب باران از کوه دهانه ی درواگز به علت فرسایش سنگ، تارهایی(آبگیر) به عمق پنج الی شش متر حفر شده است که آب آن در تابستان خشک و کم باران نیز ماندگاری دارد. چوپانان و گردش گران از آن استفاده می نمایند، و دیدن آن خالی از لطف نیست.

















