تارهای دهانه ی درواگز(آبگیر)
در محل ریزش آب باران از کوه دهانه ی درواگز به علت فرسایش سنگ، تارهایی(آبگیر) به عمق پنج الی شش متر حفر شده است که آب آن در تابستان خشک و کم باران نیز ماندگاری دارد. چوپانان و گردش گران از آن استفاده می نمایند، و دیدن آن خالی از لطف نیست.


















+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۲۲ ساعت 18:16 توسط حمید رستگاری
|
حمید رستگاری،مدیر مدرسه ی قیام قلاتویه(متوسطه ی اول) نویسنده ی وبلاگ روستای قلاتویه.در قسمت(تماس باما)نظر وایده ی خود را جهت بهتر شدن وبلاگ ارسال فرمایید.